Wednesday, July 4, 2012

KAHWIN

Gambar aku nie adalah hiasan semata.

Aku sekarang dah nak masok umur 20 nie asyik cakap pasal kahwin je. Oh dah 20, my god, tua nyewwwww aku. Lepas tu asal bukak blog orang lain, semua cerita pasal orang tu lah kahwin, orang nie lah kahwin. Jealous okay!

Kalau jalan jalan dengan Best Pren Poreber pown sama, tak lain topik utama pasti lah kahwin. Sama jugak kalau on call dengan Balilah. Semua macam risau sangat macam rasa diri ni ANDARTU sebab Dena Bahrin sama umur kitorang dah kahwin dah. Jadi dari situ la start jealous nak kahwin jugak. Huhu!

Kalau cakap dengan MNDR pasal nie.

NNS      : Jom kahwin nak tak?
MNDR  : Kahwin senang jela, bila bila masa pown boleh, yang nikah tu yang susah. Hahahahahaha *gelak getal

Lucah okay disitu. Korang paham tak? Kalau tak paham takpe, korang memang bagos. Otak suci. Eleh menyampah. Haha.

Pastu aku pernah tanya bila die nak kahwin.

NNS      : Weyh, kau nak kahwin umur bila? 
MNDR  : Tengok lah, aku umur 25 ke, 27 ke.
NNS      : Haaaaaa? Kalau kau 25, aku 26. Kalau kau 27, aku 28. Takmaw ah kahwin lambat sangat.*dah start sedih
MNDR  : Tunggu la aku kumpul duit banyak banyak dulu.

*aku tua setahun okay dari die. Tapi semua orang cakap aku muka macam budak yang comel tangat tangat.*tangandidadamatakeatas. MNDR muka orang tua. Muka matured kata orang ramai. Booooooooo tua~ Hahahaha.

Lepastu kalau aku bgtaw yang orang cakap muka die matured.

Aku       : Kawan aku cakap muka kau matured sangat macam bukan umur 19. Hahahahahahaha
MNDR  : Sebab tu aku suka panggil pompuan tak kira ah muda ke tua, kakak, sebab aku taknak diorang tergoda dengan aku. 

Cisssss kuanghajaq, saje nak buat aku jealous. Menyampah!

Eh, susah betol la bile aku nie lagi tua dari MNDR, dah tu MNDR nak kahwin lambat pulak, lepasni kene la i cucuk Botox biar muka i sentiasa awet muda gitu. 

Korang doa doa la eh, biar terbukak hati MNDR nak kahwin awal. Hehe. *gatal.


No comments:

Related Posts with Thumbnails