Friday, July 6, 2012

Mimpi.


Malam tadi aku mimpi MNDR. Tapi orang cakap kalau kita mimpi orang tu, orang tu yang rindu kat kita kan kan? Tapi aku rasa macam tak boleh caya je. Sebab MNDR nak rindu aku? Heh. Die lagi rindu dekat anak-anak die tu. Aku kalah dengan diorang.

Aku mimpi MNDR dah keje. Taktaw lah keje ape. Tapi die jadi boss.
Aku pulak? I mesti la yang jadi bini boss yang duduk rumah goyang kaki sahaja. lalalalala~

Lepastu ada Best Pren Pobever yang keje under MNDR. Dalam mimpi aku tu aku bosan, aku nak pergi shopping. Yela, i bakal jadi bini billionaire, haruslah menghabiskan duit beliau. So aku nak ajak Best Pren Poreber pergi shopping, tapi die keje. Sedih okay tak jadi pergi shopping dekat Pavi. *nak Pavi je. menyampah okay.

Aku pown menngunakan kuasa veto, mintak MNDR bagi Best Pren Poreber cuti. Disebabkan MNDR sayang aku, die pown bagi Best Pren Poreber cuti, i pown boleh lah pergi shopping dengan suka hatinya. lalalalalala~

Owh yea, cita-cita MNDR adalah nak menjadi seorang BILLIONAIRE. Die tulis masa buat test ape entah nak tengok kita menjurus ke arah bidang apa.
Orang lain sebok tulis nak jadi doktor la, engineer la, architect, die pergi tulis nak jadi BILLIONAIRE. Boleh?

Tapi i pedulik ape kan, i excited okay nak jadi bini BILLIONAIRE. Boleh la i goyang kaki je dekat rumah. *goyanggoyangkakisambilkilatkilatkuku


Okay bye, nak pergi keluar.

No comments:

Related Posts with Thumbnails